Sprookjesmiddag

Neem een kijkje in onze peuter- en kleuterklassen tijdens een van de sprookjesmiddagen!

IMG_3960 2.jpg

Info ochtend

Een aantal keer per jaar organiseren wij een informatie ochtend. Tijdens deze ochtend krijgen geïnteresseerden in ons onderwijs een rondleiding door docenten, zien de school en klassen terwijl de lessen bezig zijn, en krijgen zo een goede indruk van het onderwijs en de sfeer.

Uiteraard zorgen wij ook dat er ruimte is om vragen te stellen.

Ben je geïnteresseerd in ons onderwijs? Kom dan langs!

Data 2023-2024

Woensdag 25 oktober 09.00 / 10.00

Woensdag 31 januari 09.00 / 10.00

Woensdag 3 april 09.00 / 10.00

Woensdag 5 juni 09.00 / 10.00

Info ochtend
Sprookjesmiddag
IMG_8426 2.heic

Kom je ook?

Tijdens onze sprookjesmiddag krijg je een unieke inkijk in hoe de kinderen spelen, leren en eten.

Wij zullen samen een kringspel doen, iets knutselen of schilderen/tekenen, misschien wordt er zelfs een broodje gebakken!

De sprookjesmiddagen zijn bedoeld voor nieuwe ouders en geïnteresseerden. Een eerste kennismaking met onze peuter- en kleuterklassen.

Data 2023-2024

Woensdag 8 november 15.00-16.00

Woensdag 7 februari 15.00-16.00

Woensdag 5 juni 15.00-16.00

d7d35bb1-4bb9-4eda-aa24-fa04ad1908aa 2.JPG
INTERESSEFORMULIER

INFORMATIE AANMELDEN
EN OPEN DAGEN

Bedankt voor de inzending!

Voor dit schooljaar 2023-2024 is er helaas geen plek in de groepen 2-8.

Natuurlijk kunt u altijd contact met ons opnemen via dit interesseformulier en de mogelijkheden bespreken om uw kind op de wachtlijst te plaatsen.

Heeft u vragen over het aanmelden van uw kind of wilt u zich aanmelden voor een van onze open dagen?

Vul dan het contactformulier zo volledig mogelijk in.

Lees hier meer over: 'Kiezen voor de Vrijeschool'.

Op zoek naar een BSO voor uw kind? Samen Kinderopvang en BSO Wonderboom vormen wij een SPIL-centrum. Wonderboom bevindt zich in hetzelfde pand als school.
Meer informatie? Klik op het logo.
Naast de Wonderboom zijn er nog 4 andere BSO's die bij ons op school kinderen ophalen:
Interesseformulier
Screenshot 2023-09-18 at 16.14.31.png

Aan de kinderen wordt ruimte geboden om aan hun unieke ontwikkeling
vorm en inhoud te geven. Wij als opvoeders hebben daarbij een
voorwaardenscheppende rol. We werken met een vast team en kleine groepen.
Iedere verschijningswijze van een kind respecteren we als een uiting
van zichzelf.

Screenshot 2023-09-18 at 16.06.18.png

Onze opvang bevindt zich in een sfeervol en oud schoolgebouw, middenin een woonwijk. Zowel binnen als buiten is er alle ruimte voor je kind om te spelen! In onze pas aangelegde mooie natuurtuin, is er voor ieder wat wils; van babyhoek tot een goal voor het voetballen. We picknicken graag in het parkje voor onze vestiging. Daarnaast gaan we er graag op uit naar het bos.

Bij het opvoeden vanuit antroposofisch perspectief zijn er een aantal aspecten herkenbaar die wij van belang achten voor de ontwikkeling van het jonge kind:

Nabootsing

Rust, ritme en herhaling

Respect en eerbied

Wilsopvoeding

Het ontwikkelen van de zintuigen

Screenshot 2023-09-18 at 16.08.47.png

Wildwoozt

Na school lekker buiten spelen! Dat is wat we doen bij WildWoozt. Van StoeprandjeButsen tot hutten bouwen en van skaten tot stoepkrijten. De opgekropte energie van de schooldag kwijtraken door samen buiten te ravotten in het park, op het plein of in het bos.